Packshot to fotografia, w której bohaterem jest sam produkt.

Wykonuje się je w formie statycznej na białym lub innym jednorodnym tle, dokumentując najważniejsze cechy produktu i oddając jego rzeczywisty wygląd.

Dzięki swojej prostej formie packshoty pozwalają odbiorcy skupić uwagę wyłącznie na produkcie. Nie oznacza to jednak, że zdjęcie packshotowe musi być nudne – wiemy, jak wykorzystać światło, cień, odbicie, tło, czy ustawienie samego produktu tak, aby efekty przyciągały uwagę i zachęcały do zakupu.

Możliwe jest także tzw. szparowanie, czyli precyzyjna selekcja fragmentu obrazu (wycięcie produktu z tła), co umożliwia umieszczenie zdjęcia samego produktu na dowolnym tle.Packshoty to także szybsze tempo i niższe koszty wykonania, które umożliwiają relatywnie niedrogie i efektywne sfotografowanie całego katalogu/asortymentu produktów.

Wyróżnienie swojego produktu na nasyconym rynku jest niezwykle trudne. Konsumenci mają dziś ogromny wybór i o ich decyzjach decydują często najdrobniejsze szczegóły.

Doskonale o tym wiemy, dlatego nasze zdjęcia produktowe robimy tak, by mocno podkreślić najważniejsze i wyróżniające cechy każdego produktu – pokazać go w możliwie jak najlepszym świetle (dosłownie i w przenośni).Gotowe zdjęcia wykorzystasz we wszelkiego rodzaju działalności ecommerce – sklepach internetowych, aukcjach i ofertach (Allegro, eBay, Amazon czy Olx).