Projektujemy nasze strony korzystając z narzędzi UX

Przeprowadzamy warsztaty, ankiety, audytujemy. Starannie analizujemy docelowego klienta, budujemy jego obraz psychograficzny, poznajemy jego potrzeby. Budujemy dla niego pozytywne doświadczenia w kontakcie ze stroną internetową. Zyskujemy dzięki temu na wizerunku i zachęcamy do skorzystania z naszej oferty!

W rękach handlowców dobre zdjęcia stanowią dziś podstawowe narzędzie pracy – pozwalają przyciągnąć uwagę klienta i zakomunikować skutecznie ofertę.

Z kolei upowszechnienie się mediów społecznościowych spowodowało, że firmy w większym niż kiedykolwiek wcześniej stopniu są postrzegane przez pryzmat ludzi w nich pracujących, zarówno liderów, jak i szeregowych pracowników.

Fotografia korporacyjna jest szczególnie istotna w czasach, w których handel i relacje biznesowe w coraz większym stopniu przenoszą się do internetu – traci na znaczeniu kontakt osobisty,
a zyskuje wizerunek utrwalony na „rolce” aparatu.

Strategicznie zaplanowana i po mistrzowsku zrealizowana fotografia biznesowa pozwala zbudować pożądany wizerunek marki, przekazać jej kluczowe wartości, stojących za nią ludzi.

Zainteresowała Cię
nasza praca?

Zostaw nam swój adres mailowy, a odezwiemy się do Ciebie!





    Wizerunek ekspercki jest jednym z najważniejszych zasobów każdej firmy. Z tego powodu biznesowa fotografia portretowa jest ważna jak nigdy wcześniej. Podobnie jak relacje z bieżących wydarzeń w firmie, stanowiące nieoceniony materiał do tworzenia treści
    na korporacyjne serwisy www, blogi czy strony firmowe
    w internetowych społecznościach.

    Doskonale to rozumiemy i wiemy, jak dzięki obrazom stworzyć optymalny wizerunek Twojej firmy – taki, który pozwoli Twojej firmie zbudować unikatową przewagę nad konkurencją i będzie stanowił skuteczną „broń” sprzedażową.

    Skontaktuj się z nami – porozmawiajmy wspólnie o tym, co
    z zakresu fotografii biznesowej możemy zrobić, aby zrealizować Twoje cele.